środa, 31 sierpnia 2011

Przeprosiny and odt .


Heeej , od razu przepraszam , że nie pisałam 
tak długo ale mój pobyt we Francji się przedłużył  : >

Kilka zdjęć z podróży ; ) 

Paryż 

















































Lazurowe Wybrzeże ♥ 



Restauracja Hotelu 
Ruiny świątyni Greckiej 

Było CUDOWNIE : >

Wróciłam wczoraj , więc jeszcze dziś znalazłam czas na 
pasaż g. z mamą 

Oto moje łowy ; d 


Beret H&M ok. 50 zł . 


Koszulka Reserved ok. 40 zł .

Baleriny CCC ok. 50 zł .


Koszulka Pimke 25 zł .

Płaszczyk H&M  ok . 200 zł . 

















Długi Sweterek Pimke ok . 60 zł .














 


Perfumy Pink Sparke ok . 70 zł .















 


Ostatnia część Sagi  " Zmierzch " Przed Świtem jest już moja : >

Torba < do sql . > Croop Town ok. 200 zł .


Przepraszam , że mało napisałam ale nie mam dzisiaj 
czasu ; d

To na tyle , Dobranoc ; )

Lovelas 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz