sobota, 13 sierpnia 2011

Martensy ♥

Heej , heej ; ]]
Dzisiejszy ranek był pięknyy , niebo bez chmurne
musiał zapowiadać się pozytywny dzień : )


Ranek - sniadaniee oczywiście kromka chleba z Nutellą i szklaka ciepłego mlekaa 
mmm ...









Gdy już doprowadziłam swój stan do porządku ,
wyszłam z domu razem z mamą zmierzając w stronę przystanku a .
kiedy przyjechał w końcu autobus , usiadłam przy oknie rozmyślając ...
kilka przystanków później ab . pełny był ludzii pfff.
więc nie mogła poświecić czasu na moje myśli ...
bo ciągle ktoś kichał , słuchał muzyki - gdyż nie mógł zainwestować w słuchawki ,
rozmawiał przez tel . , plotkował z osobą towarzyżyszącą ...
m a s a k r a ...
gdy wreszcie ab . dojechał do wroc .
- odetchnęłam pff. było widać już nasz przystanek
wysiadłyśmy z ab. pełnego ludzi i szyłyśmy w stronę pasażu g.
w środku było pełno ludzi - pewnie dlatego , że dzisiaj sb. -.-
mama poszła zobaczyć czy jest coś ciekawego w H&M 
ja rozglondnełam się za butami
wtedy zobaczyłam je to były MARTENSY 
po prostu mnie urzekły 


przepraszam za złą jakość zdjęcia ale był
robione fonem ; f



prawda , że są uroczeee




















*********************************************








i kilka innych  


















Dobranoc 
Lovelas ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz