czwartek, 1 września 2011

32 sierpnia ; /

Witam ; >

Musiałam wstać o 6 rano , żeby jakoś w miarę wyglądać na
" rozpoczęciu roku "
więc wstałam o wspomnianej wcześniej godz. poszłam do kuchni


gdzie na stole czekało już na mnie  gorące KAKAŁKO 















- oczywiście zrobione
przez moją kochającą i nieobliczalna mamę ; d
potem poszłam do łazienki wzięłam prysznic , wysuszyłam
włosy itd .
gotowa wsiadłam do auta gdzie czekał na mnie tato
tak ... spotkałam się z Julką  razem poszłyśmy do sql .
później bla bla bla ....
dyrektor chyba gadał 3 godz .
oczywiście nasza pani nie mogła sobie darować tych żenujących
komentarzy jacy my to już jesteśmy duzi ...

gdy już ten koszmar się skończył poszłyśmy z Julką  do
mojej cioci gdzie rozmawiaaaaaaaaaałyśmy bardzo długo   ; d

 a wieczorem  zobaczyłam  się z Pauliną   Agatą ♥ Krystianem 
 i Gracjanem  ; d



xoxo

Lovelas 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz