sobota, 4 sierpnia 2012

Co nowego w Reserved ?

Heeej, hej 

Właśnie wczoraj wróciłam z wycieczki pod namiot szczerze mówiąc nie było aż tak cudnie. Czemu, przez pierwsze dwa dni raz padał deszcz i było chłodno a po 40 min. wychodziło słońce i było nawet do plus 30 stopni ! były też inne wady wycieczki ale zanudziłabym was wymieniając po kolei wszystkie.
 Ogólnie mówiąc beznadzieja, no cóż.
A dzisiejszy wpis pod tytułem "Co nowego w Reserved ?", ostatnio przypomniałam sobie, że dawno nie pisałam o Reserved'zie, więc jest to planowany wpis. ; ))
Szczerze mówiąc kolekcja 'według mnie' nie powala na kolana choć nie jest najgorsza ale tym razem zawiodłam się na tej firmie. Jednym słowem jest mało oryginalna i nudna.
Takie moje zdanie na ten temat, napiszcie co wy uważacie na temat kolekcji. ; >












Zmykam 

1 komentarz:

  1. Moim zdaniem również nie są zbyt ekstra. Nie które może bym założyła ale reszta nie zbyt zachwyca. Bardzo lubie Reserved i jakoś się nie popisali:)

    OdpowiedzUsuń