poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Książki .

Hej, hej ; ))

Mamy weekend majowy ! 
Z tego względu wyjeżdżam w góry z czego do końca tygodnia na blogu nie umieszczę żadnego wpisu.
Chyba, że zaistnieje możliwość zabrania ze sobą lapotpera w góry ; ))
Dzisiejszy wpis będzie o książkach.
Z tego względu, że nie poszłam dziś do szkoły pojechałam do kuzynki i dostałam od niej prezent książkę Baśnie Barda Beedle'a. W między czasie też zrobiłam jej małą sesje zdjęciową na której jest własnie z książką.  
Oczywiście zgodziła się, żebym umieściła tutaj to zdjęcie ; ))
Już nie mogę się do czekać kiedy usiądę sobie w ogrodzie i zaczytam się w nią .
A jak tam u was kolekcje książek ?  
Jakie was fascynują?
Piszcie !

Oto właśnie ta książka .
Zdjęcie drugie też jest z naszej sesji i znajduje się na nim Lucek - jej pies . 




-----------------------------------------------------------------------------------------












Zmykam . 

6 komentarzy:

  1. uwielbiam czytać książki... szkoda tylko, że coraz mniej ludzi je czyta :(
    ale to oni tracą ;)
    najbardziej lubię książki przygodowe i różne wyciskacze łez :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielniam czytać ! Zwłaszcza kryminały i romanse +18 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. osobiście polecam serię CHERUB. Wciągnęła mnie jak żadna inna.
    Dodaję do obs i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś otagowana : http://strawberry-mini.blogspot.com/2012/05/tag.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog ! ja uwielbiam czytać książki w szczególności przygodowe i o młodzieży :) dodaje do obserwowanych i licze na to samo zapraszam :) --> http://www.odszyfrowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. kochamkochamkocham!
    obserwuję ;) i liczę na rewanżyk ;D
    fashionofglasses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń